Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 august 2014

Star Chicken si Celebrity Beef

Dupa cum va ziceam, am castigat doua meniuri : Star Chicken si Celebrity Beef de la McDonald's. Am fost luni sa le ridic si le-am impartit cu "jumatatea" mea, eu l-am mancat pe cel picant, ea pe cel de vita. Am avut cateva probleme pe parcurs: 
- mailul cu datele mele a ajuns in spam si am primit tarziu (dupa o saptamana) confirmarea ca pot ridica premiul din restaurantul ales de mine;
- cand m-am dus sa ridic meniurile, s-au uitat casierele cam ciudat la mine, a trebuit sa explic de 2-3 ori ca sunt "norocosul" castigator ca sa fiu luat in seama, spre fericirea mea, seful de tura era la curent cu situatia;
- a trebuit sa le ridic pe amandoua din prima, asa ca am luat la pachet unul din ele, iar pe celalalt l-am mancat acolo - as fi vrut sa fac ceva poze, insa era cam plin restaurantul la ora aceea si se cam uitau oamenii ciudat la mine, asa ca va las cu pozele oficiale.
Star Chicken contine ceva sos picant, care imi aduce aminte de ardeiul iute, are in mijloc un McNugget mare, branza topita taiata in felii lungi subtiri si ceva salata, ardei gras, castravete si chipsuri crocante. Personal as fi renuntat la chipsuri si as fi pus mai multa branza topita. 
Pe total are un gust bun, picant un pic peste medie, iar daca il mancati fierbinte, ca mine, veti avea nevoie de bautura pentru a stinge ""focul". Portiile de cartofi si de suc (am ales suc de portocala in loc de coca-cola sau alte carbogazoase) sunt mici (asa a fost meniul pus la "bataie" de Mc Donald's).
Celebrity Beef seamana tare mult cu un dublu cheezburger mai mare, difera forma chiflei si salata e ceva mai multa. Din spusele sotiei, si acesta este usor picant, insa asta vine de la piper, cred. Nu stiu cat costa in mod normal meniurile de mai sus, pentru ca eu le-am primit cadou, insa sunt destul de bune si le puteti comanda pana pe data de 24 august in restaurantele McDonald's. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu