Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 iulie 2014

Fereste-te sa ajuti un vecin

Acum cateva zile, un vecin m-a abordat, ca el nu se pricepe la tablete, dar are o nepotica, care are o aniversare in curand si ar vrea sa ii faca cadou o tableta. Ca de obicei am intrebat bugetul, iar raspunsul a fost "nu prea scumpa, dar sa fie buna". Din pacate, vecinul se trezise prea tarziu cu 2 zile, pentru ca au fost reducerile de la eMag, unde Nexus 7 a fost 400 lei, dar s-a terminat repede stocul, asa ca am fost nevoit sa caut altceva. Vecinul nu se grabea prea tare, dar nici eu nu gaseam repede ceva convenabil, asa ca , dupa 2-3 zile am vazut o tableta Asus la reducere, la 499 lei. M-am gandit ca e vecin, o sa ii fac comanda punand si un voucher de la mine si o sa iasa la un pret mai bun, de 450 lei, sub cel mai mic pret de la magazinele online, verificat de mine pe price.ro.
Acum, omul nu se pricepea, m-am gandit, marca e Asus, nu e chiar o tableta ieftina, dar hai sa ii spun ca i-am gasit o tableta buna si sa ii fac comanda. Il sun si el incepe cu intrebarile : "dar e buna", "o sa o tina, asa, vreo 3-4 ani", "dar la net se conecteaza", "pot sa ii pun stick de la RDS sau cartela" si alte asemenea intrebari. Deci ati inteles - el nu se pricepea chiar deloc, dar avea multe pretentii, pe care nu le-a exprimat cand am vorbit prima oara.
Acum nici eu n-am vrut sa abuzez de el sau sa il prostesc, tableta e buna la banii respectivi, dar omul avea standarde inalte si voia sa dea bani foarte putini, ceea ce nu se poate. Asa ca, de acum incolo o sa ma feresc sa ajut un vecin "nepriceput", prefer sa imi ajut cititorii. 
Tabletele mentionate mai sus sunt foarte bune la banii pe care ii dati pe ele. Nexus 7 e acum 599 lei, pret foarte bun pentru o tableta, pe care puteti juca toate jocurile aparute pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu