Faceți căutări pe acest blog

duminică, 27 iulie 2014

Cum schimb filtrul la hota

Anul trecut, cu ultimul voucher pe care am putut sa il generez in Profitshare, am luat o hota Heinner. Asta pentru ca hota era la promotie si vechea hota era imbacsita de ulei si grasime (aici a avut un pic de aport si soacra mea, care a scos filtrul de la hota fara sa imi spuna si, pentru ca filtrul nu se poate curata si nu a gasit alt filtru pentru hota sa il puna in locul celui scos, ventilatoarele s-au stricat) si am decis sa o schimb. Toate bune si frumoase, insa am observat, de curand, ca filtrul de la hota nou cumparata era plin de grasime si ulei, asa ca am decis sa caut filtru pentru hota, inainte ca soacra sa intre in actiune.
Am gasit un filtru pentru hota online, la un pret convenabil, 30 lei, care avea o suprafata aproximativ tot atat de mare cat hota. Acest filtru e format din doua bucati: o hartie gen carton usor si un burete absorbant. Ca dimensiuni, mie imi trebuia o suprafata mai mica, aproximativ jumatate din cat era filtrul, asa ca am pastrat o parte pentru urmatoarea data cand voi scimba filtrul la hota. Ca idee, mai era de vanzare un alt tip de filtru, care semana cu vata de zahar, insa era mai voluminos si nu imi inspira atat de multa incredere ca filtrul de hota pe care l-am cumparat.
Incercati sa schimbati filtrul de la hota o data la cel putin 3-6 luni, in functie de cat de des gatiti, inainte ca filtrul sa se distruga si aburii cu ulei si grasime sa intre in ventilator. e mai ieftin sa schimbi un filtru, decat sa cumperi o hota noua. Sper sa va ajute si pe voi aceasta recomandare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu