Faceți căutări pe acest blog

luni, 26 mai 2014

Iar am castigat

Am de lamurit un tweet... de ce sa evitati Pepsi Ginga: din cauza gustului, in primul rand. E un amestec de Sprite sau 7up cu lamaie si pepsi. Rezultatul e un pepsi diluat, cu un gust oribil. 
Eu am castigat cutia la recentul lor concurs, cand am gasit sub capac mesajul "ai castigat o doza de pepsi". Acum voi ajunge la urmatorul motiv pentru care va recomand sa evitati Pepsi Ginga: la toate concursurile la care am castigat doze sau sticle, ele mi-au fost date de sub tejghea, la temperatura camerei. Toate magazinele care participa la promotie nu le tin in frigider, pentru ca nu castiga de pe urma lor. Asa ca, la gustul oribil s-a adunat si faptul ca era calda doza. Bad bad move Pepsi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu