Faceți căutări pe acest blog

luni, 17 martie 2014

Violeta

Vineri 11 aprilie 2014 – ora 9.00

Violeta, secretara firmei, tocmai ajunsese la birou si facea cafelele, cand  auzi dinspre hol: “Violeta, ia vino draga”. Era seful cel mare, care o chema in  biroul sau. “Saptamana viitoare nu e Pastele?” “Ba da. Pe 20 Aprilie e Pastele”, raspunse ea timid. “Atunci comanda niste cosuri de cadouri pentru colaboratori, dar vezi sa nu fie scumpe”, ii spuse seful.”Vezi ce gasesti si spune-mi niste preturi, intre timp eu imi fac niste calcule si iti comunic cate ne trebuie”, continua el, ”si  fa o cafea mai tare, asta parca ma adoarme la loc.”
Nervoasa, Violeta puse iar de cafea si se indrepta spre calculator. Acolo, cu gandul in alta parte, deschise mess-ul si incepu sa tasteze in fereastra in care conversa cu Ioana, prietena ei cea mai buna, tot secretara, la o firma mai mare ca a ei:
- Ce faci fata?
- Cafele, ca si tine :)
- Pe mine m-a pus seful sa caut cosuri de cadouri de Pasti pe net. Ai vreo idee, de unde sa iau cosuri ieftine de cadouri?
- Eu am facut luni comanda. Am cautat “Cosuri Paste” pe google si am dat peste un magazin online, care vinde ieftin cosuri de cadouri. Imi scapa acum numele, dar daca faci la fel, sigur dai de el.
- Stai asa, ca am cafeaua pe foc, a scris Violeta si fugi la bucatarie.
Se intoarse in cateva minute, dupa ce i-a dus sefului cafeaua tare, pe care o ceruse mai devreme, dar constata ca Ioana nu mai era online. “Hai sa caut”, spuse ea in gand si incepu sa tasteze ”cosuripaste” pe google. Din greseala, uita pauza dintre cuvinte, insa motorul de cautare a intuit unde vroia sa ajunga si i-a deschis pagina cu rezultate. Intre timp, Ioana a revenit online.
- Ai gasit fata?
- Acum cautam.
- Mi-am adus aminte cum ii cheama: Gourmet Gift. Au si un concurs, cu aceasta ocazie: daca comanzi de la ei intre 17 Martie si 15 Aprilie, pe 23 Aprilie extrag o firma castigatoare care primeste banii inapoi, pe comenzile efectuate in aceasta perioada, in limita a 10.000 lei fara TVA. Nu e tare?
- Ba da, dar cum stau cu preturile?
- Sunt ieftini fata, intra pe site si vezi.

...va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu