Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 martie 2014

That reminds me...

Apropo de asta, nu stiu daca v-am zis cum am plecat la Paris fara bani, anul trecut. Parca nu v-am povestit, asa ca detaliez acum: am reusit sa ajungem la aeroport in Otopeni, cu o ora inainte de decolare si ne-am dat seama ca toti banii (cash-ul, euroii) erau acasa, in buzunarul unei veste, uitata pe scaun, in sufragerie. Da, ei acasa, noi la aeroport.
Dupa ce am ajuns in Franta, am rugat pe cineva sa ne trimita banii prin Western Union, pe care l-am gasit la 100 m de hotel, iar comisionul ne-a "anulat" toate zbaterile noastre, pe care le facusem in ultimele saptamani, pentru a lua euro la un curs cat mai bun (si ne-am zbatut ceva, nu gluma). 
Asa ca treaba asta, cu trimisul de bani in alta tara, e foarte paguboasa, zau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu