Faceți căutări pe acest blog

vineri, 14 martie 2014

Iar weekend?

Am luat o pauza pentru ca ...caine. Sau, mai pe larg: masina noastra a intalnit un caine pe sosea. Nu chiar central, doar in bara din fata, in dreapta, sub far si nu fatal, doar cat sa il doara si sa fuga inapoi, pe trotuar, insa noua ne-a distrus bara, scutul de la roata si cel de sub motor. Noroc cu CASCO. Asa ca ea (masina) e in service, sotia e in crize si eu ma descarc pe net.
Saptamana trecuta a fost un concurs frumos la eMag. Jucai la pacanele si iti picau coduri de reducere la diferite produse, asa ca am profitat de 2 ori:
- intai, sa imi cumpar anti-perspirant, pentru ca am ramas fara, in aceeasi perioada;
- apoi, pe cateva bloguri era un concurs cu premiu un voucher de 250 lei, pe care il castigai prin tragere la sorti, daca postai un comentariu in care spuneai care era cea mai mare reducere care ti-a picat la pacanele. Extragerea castigatorilor era anuntata pe 9 martie (parca), dar binenteles ca nimeni, sau aproape nimeni nu a tinut cont de regulament. La cateva zile zile dupa termenul anuntat, au inceput sa se miste si sa posteze castigatorii. Aici am observat un "patern", pe care vroiam sa il amintesc de ceva timp - in 90% din cazuri, cand se anunta un concurs, termenul de extragere al castigatorilor este pus "la misto" si nu se respecta. Pentru ca ...pitong, nu?
Acum, ca m-am descarcat si am terminat cu criticile, sa ma laud si cu anti-perspirantul, care este un stick cu gel Old Spice (recunosc, decizia de cumparare mi-a fost infuientata de reclamele alea amuzante). Nu ma irita ca Mennen, nu lasa pete pe haine si miroase chiar bine, mai bine ca cel alb-negru, de la Nivea. Are un pret destul de bun, eu am mai prins in plus (la pacanele) o reducere de 10-15% ,care a acoperit costul transportului la 2 bucati, cat am cumparat eu. Chiar il recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu