Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 octombrie 2013

Si iar vine weekendul

Trec zilele astea, cand ai treaba, de parca ieri era luni. Sa recapitulam:
- o gramada de lume a scris ca Radu F. Otrava ... nu stiu cine e, dar daca scrie cum au scris ceilalti, nici nu am pierdut mult;
- s-a mai deschis un mall, e drept celelalte sunt cam goale si era nevoie de ceva nou - ieri era plin, maine va fi la fel de gol ca celelalte;
- s-a lansat noul Duster - cum zicea si Vunk - Asa si?
- Digi, dupa ce am renuntat la ei, au scos si ei cartele CI si internet la viteza mare - lasa, eu sa fiu sanatos...
- Real se inchide, iar cu aceasta occazie scot tot la vanzare cu reduceri mari, bine ca nu stau pe langa un Real ;
- cineva se intreaba daca merita sa urmareasca Breaking Bad...eu zic merita, voi ce ziceti?
Las la sfarsit o mica intamplare de pe twitter. Tin sa precizez de la inceput ca nu am nimic cu auto.ro, nici cu domnisoara care a inceput postarea, insa nu imi pare corect sa te lauzi ca ai sute de mii de descarcari, cand Vodafone baga fortat pe smart-urile vandute aplicatia ta. Nu ii contest utilitatea, insa daca Vodafone bagau ca pagina de start in telefoane un site, iar acesta se lauda ca are sute de mii de vizitatori, era cam acelasi lucru. Si nu, aplicatia nu are optiune de dezinstalare, deci imi ocupa abuziv telefonul, alaturi de altele, la fel de utile sau poate mai utile, pe care nu le folosesc in mod curent. Spam sau bloatware, la alegerea voastra. Asta o stiu pe propria piele, a venit la pachet cu telefonul meu, S3 mini, primit (codat in) de la Vodafone.

3 comentarii:

  1. Da, cred ca S3 mini e unul din putinele device-uri de pe care nu poti dezinstala aplicatia decat daca iti instalezi un ROM nemodificat de vreun operator(Gen Open Europe) http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I8190&pcode=SEE#firmware

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer sa nu umblu la el pentru ca nu vreau sa pierd garantia, poate la anul viitor...

      Ștergere
  2. Ok, te inteleg. Si mie mi-a frica, insa aveam asigurare. Din fericire, nu am avut problem in cele cateva zeci de ori in care am flashuit si reflashuit Galaxy S1 si S2-ul. Am dat pe urma de iPhone 4 si nu a trebuit sa mai apelez pe urma la din astea :)

    RăspundețiȘtergere