Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 octombrie 2013

Primele tepe luate in viata

Il citeam pe Groparu si mi-am adus aminte de primele tepe pe care le-am luat in viata. Ma refer la primele tepe serioase, nu la schimburile de surprize pe care le faceam cand eram copii. Tocmai aparuse internetul prin modem - stiti placa aia pe care o tot gasiti in unitatile vechi, cu mufa asemanatoare cu cea de retea, dar mai mica...acolo intra linia telefonica. Atunci viteza era fantastica, puteai sa vezi un site in aproximativ 10 - 30 de secunde, asta daca erai norocos si prindeai linie buna, altfel trebuia sa te deconectezi si sa te conectezi iar. Pe la chioscuri se gaseau cartele cu minute de internet si trebuia sa iti faci cont cu user si parola, sa suni la un anumit numar...vremuri bune si demult apuse :)
In acele vremuri, m-a mancat in fund sa ma angajez. Stiam un pic cu ce se mananca internetul si am gasit un tip, prin cineva, care avea o firma in apartament. Omul avea laptop, pe vremea aceea si un angajat pe desktop destul de performant (eu aveam Pentium I la 133 Mhz, ala avea atunci Pentium II la 500 si abia aparuse pe piata, daca tin bine minte). In fine, omul ma platea 50 de dolari sa ii aduc cat mai multe firme cu adrese cu tot, care vindeau textile, cu sediul in Asia . 
Am cumparat atunci cartele pentru cateva ore de internet de 20 de dolari si am stat pe net toata noaptea. I-am gasit cateva sute de firme, pe care i le-am dus, el s-a uitat pe ele si a zis ca le stie si m-a exepdiat. 
Ghici cat a fost factura la telefon in luna respectiva....55 de dolari! 
Voi mai tineti minte prima teapa serioasa, pe care ati luat-o in viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu