Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 iulie 2013

De prin trafic adunate

Ieri am stat iar capra pentru ca era ziua cuiva, asa ca, a trebuit sa inchidem zone centrale intens circulate, sa stea "aia mici" linistiti ca nu ii pozeaza cineva din masinile de pe strada. Pentru ca ...pitong. In Franta, cand am urcat pe Arcul de Triumf, am asistat la o mica parada a veteranilor de razboi, care se vedea destul de bine de sus. Oamenii, cu steaguri nationale, au venit de pe Champs-Elysees spre Arc, iar circulatia nu era intrerupta decat pe portiunea unde erau ei, pe un sens, putin in spate si putin in fata. Deci la altii se poate. La noi nu se poate restrictiona doar o banda, cat aveau nevoie sa intre in curtea lor. 
Cu alte cuvinte, tot ieri am asistat la o scena induiosatoare: din microbuzul alb marcat cu "Äsistenta sociala" , al carui numar nu l-am luat de dobitoc ce sunt, a fost coborat un caine comunitar si abandonat pe centura Bucurestiului. Tot pentru ca...pitong. 
Bine am revenit in Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu