Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 iulie 2013

Ce electronice mi-am luat la Paris

Avand in vedere ca fosta mea camera foto a luat apa la mare anul trecut si imi trebuia un aparat foto neaparat, am profitat de campania cu "preturile gresite" si am achizitionat un aparat foto compact Samsung ES95, inainte de plecarea la Disneyland. Aparatul a venit, fiind la promotie, cu un card de 4GB, pe care nu l-am umplut niciodata (se termina bateria inainte sa apuc sa fac atatea poze incat sa umplu memoria cardului) si cu o husa utila pentru protectia aparatului, care se poate purta la curea, astfel incat sa nu ai mainile ocupate. In pachet a venit cu un cablu USB pentru incarcare, incarcator de priza (desi se poate incarca si de la orice laptop sau calculator) si o curelusa de mana (foarte utila, deoarece aparatul e usor si era sa il scap de cateva ori, iar cureaua l-a salvat de la distrugere).
Mi-au placut pozele pe care le-a facut si pot spune ca au iesit mai bine decat cele facute cu telefonul meu HTC Desire, desi e greu sa compari un aparat foto de 16MP cu o camera de telefon de 3MP. Nu regret achizitia deoarece pretul nu a fost mare, au fost 300 lei bine cheltuiti.
Alta achizitie facuta inainte de plecare, care mi-a folosit in acest concediu, a fost o cana fierbator cordless Philips HD4646/00 de 1.5 l . Atentie, nu incalziti in ea altceva decat apa, deoarece se poate strica. Am incercat sa incalzesc lapte pentru fata mea si s-a prins de partea de jos, care este metalica si a fost foarte greu de curatat. In cartea care o insoteste, se specifica ca, la curatare, doar se umple cu apa si se lasa la fiert, insa in momentul in care fundul canii este murdar, siguranta canii declanseaza mai repede si apa nu ajunge la temperatura de fierbere. Odata curatate depunerile, cana a functionat ca noua.
Am mai luat cu mine bateria externa de care v-am mai povestit, un laptop pe care mi-am descarcat zilnic pozele si filmele facute cu camera video, Samsung VP-HMX-R10, telefonul si cam atat in materie de electronice. Va recomand sa va luati cu voi cel putin un card de memorie de rezerva, deoarece, cel de la camera video mi-a facut figuri intr-o zi si a trebuit sa il formatez la laptop, deoarece in camera nu vroia sa il recunoasca intr-o zi. Imaginati-va daca as fi plecat doar cu camera video, sa fiu pus in postura sa nu pot face poze sau sa filmez la Disneyland. Probabil ca m-ar fi facut sotia si fata mea bucati.
Mi-a fost un pic teama la trecerea prin vami, gandindu-ma ca as putea fi pus in situatia sa explic provenienta lor, ca ar putea sa imi trebuiasca facturile pentru a dovedi ca sunt ale mele. Din fericire nu se uita nimeni la ele, trebuie doar scoase din bagajul de mana si trecute prin scanarea de la vama. Altfel, in bagajele de cala nu se uita nimeni. Ca o exceptie, am vazut cativa pasageri, care calatoreau singuri si cu multe bagaje de cala, care au fost pusi de vamesi sa se opreasca pentru control. Au fost singurii care au trebuit sa isi desfaca bagajele de cala, pe care i-am vazut in vama.

Un comentariu:

  1. Camera video nu mai face parte din oferta acestui magazin, in schimb am gasit un alt produs foarte interesant dar cred ca mai astept cateva zile sa imi cumpar un dslr puternic.

    RăspundețiȘtergere