Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 iunie 2013

Cel mai bun mouse wireless pentru laptop

Asa consider eu modelul Microsoft Mobile Mouse 1000. Mi-au trecut prin mana, pana acum, vreo 5 bucati, toate s-au comportat exemplar, bateria cu care vine tine cateva luni bune de folosire, chiar daca uiti sa il opresti de la buton. Functioneaza cu o singura baterie AA de 1.5 V, am incercat si acumulatori, insa imi pare ca se consuma mai repede. Nu imi explic de ce, dar asta e adevarul. Bateriile, indiferent de marca (am incercat si Duracell, bateria cu care vine la pachet mouse-ul si ceva mai noname de la Kaufland - marca proprie) se consuma mult mai greu. Are un lacas langa baterie unde se poate pune receptorul USB, care este foarte mic, pentru a-l transporta mai usor. Personal am trei bucati identice, unul folosit la munca in fiecare zi, unul pe care l-am conectat pe USB la televizor si pe care il mai folosesc din cand in cand si la laptop si unul la calculatorul personal. Are precizie mare, este destul de ieftin si nu ma pot plange de el. Bine ca nu am pisica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu