Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 aprilie 2013

3DMark pe Android

A aparut de curand 3DMark pentru Android si, ce este mai interesant, un top dispozitivelor mobile care au ca sistem de operare Android, pe marci. Din pacate nu am putut instala pe telefonul meu HTC Desire aceasta versiune, insa apare in top la coada (probabil trebuie o versiune de Android 4.x pentru a se putea instala). M-am uitat de curiozitate sa vad pe ce locuri se situeaza ultimile modele de telefoane si tablete si am vazut urmatoarele:
- Samsung Galaxy S IV(versiunea 1.9 GHz quad-core Krait 300 Adreno 320) e pe locul 3 dupa 2 modele asiatice (banuiesc), Xiaomi MI-2s si Sharp Aquos Phone Zeta;
- HTC One pe locul 7;
- LG Nexus 4 pe locul 10;
- Asus Padfone 2 pe locul 13;
- Samsung Galaxy S IV(versiunea octacore) pe 19.


Avand in vedere ca la noi se va comercializa versiunea quad de SGS 4, pare ca avem un avantaj, cel putin pe hartie.
M-am uitat si la tablete, cautam de fapt sa vad cum se situeaza stick-urile MK808 sau MK809 in top, pentru ca au un raport bun pret/performanta, insa nu le-am vazut inca. Acestea sunt dual-core, insa se poate face precomanda la MK809III care este quadcore cu 2 GB ram si 8 GB memorie interna, livrarea se estimeaza in prima parte a lunii Mai. La cei 89 dolari (aproximativ 320 ron), este un update foarte bun de la un televizor simplu cu intrare HDMI, la unul smart.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu