Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 februarie 2013

Flori si poze cu mireasa la Ateneu

Azi am fost sa-mi las fata la un spectacol la Ateneu, "Clasic e fantastic-cum sa intelegem muzica". Este vorba de cateva fragmente muzicale din "Olandezul zburator" de Richard Wagner si din "Rigoletto"de Giuseppe Verdi. Tot spectacolul dureaza o ora jumatate si, asteptand sa iasa copilul de la spectacol, am remarcat un cuplu de proaspat-casatoriti care faceau poze langa coloanele Ateneului Roman.
Eu nu prea inteleg treaba asta cu pozatul langa Ateneu, langa Arcul de Triumf, poate altii gandesc altfel, dar mie imi pare o mare risipa de timp, bani, si in acest caz, as putea spune si de sanatate. Asta deoarece mireasa era insarcinata si sa stai in frigul si vantul acela, la doar 4 grade imbracata asa subtire pentru a face niste poze stupide.... este de neinteles. Dupa cum spunea si sotia mea, pentru nimic n-as risca o raceala in aceasta perioada, fiind insarcinata - oare ea nu se gandeste ca poate sa ii dauneze copilului ? Singurul lucru frumos care iesea in evidenta in toate pozele era buchetul. 
De prima data cand l-am vazut mi-am dat seama ca imi parea cunoscut, iar mai tarziu, acasa, mi-am dat seama si de unde il stiam: semana foarte mult cu cel din poza, vandut de floraria online Floria, care are parteneri in mai mult de 40 de orase din intreaga tara, cu livrare gratuita in localitatile: Bucuresti, Alba-Iulia, Alexandria, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Botosani, Braila, Brasov, Buzau, Calarasi, Campia Turzii, Carei, Cluj Napoca, Craiova, Curtea De Arges, Deva, Drobeta Tr Severin, Focsani, Galati, Hunedoara, Iasi, Mangalia, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina, Slobozia, Suceava, Targoviste, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Turda, Urziceni, Vaslui, Vatra Dornei, Zalau.
Buchetele lor arata intotdeauna foarte bine, florile sunt frumoase si bine aranjate, iar livrarea se poate face uneori si in 2 ore. Odata cu florile, ai posibilitatea sa trimiti si un mesaj, au chiar si vaze, cosulete de paie, cutii de bomboane sau torturi si cateva animale de plus daca vrei sa trimiti un cadou mai deosebit. Comanda se face foarte simplu pe site, iar prin SMS sau email poti primi informatii despre stadiul comenzii, inclusiv cand a fost livrat buchetul. 
Sa va dau cateva ponturi: daca vreti 10% discount la prima comanda, abonati-va la newsletter si veti primi un cod promotional, iar plata se poate face online cu cardul, prin SMS, prin ordin de plata sau numerar. 
Tot ce aveti nevoie este sa va horatati la unul din sutele de buchete si de adresa exacta a destinatarei.
Nu uitati ca saptamana viitoare va fi aglomeratie mare in pietele de flori, iar acest site va poate scuti timp pretios, pe care il puteti investi in cei dragi.
P.S. v-am spus oare ca, inainte de a livra comanda, cei de la Floria fac o poza buchetului si o trimit la dvs. pentru confirmare?
P.S.2 sper ca ati inteles - puteti gasi la ei pana si buchete pentru cea mai pretentioasa mireasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu