Faceți căutări pe acest blog

marți, 5 februarie 2013

Din nou despre adf.ly

O luna mai tarziu si aproximativ 1,12 $ mai bogat, revin cu impresii despre adf.ly. In primul rand nu prea merita efortul, ar trebui sa am ceva ce lumea cauta foarte mult, un trafic destul de sustinut si multe link-uri pe blog. La mine inca nu merita, am mica impresie ca am pierdut un pic din trafic din cauza link-urilor adf.ly, am pierdut dreptul de a mai posta comentarii pe facebook la unul din "jucatorii" mari si totul pentru un amarat de dolar. Momentan va ramane doar in cateva link-uri vechi care inca fac trafic si (cred ca) vor mai face si pe viitor. Nu este ceva de implementat in mod curent, cel putin la mine pe blog nu se "muleaza". Merge foarte bine pe siturile cu filme si seriale si l-am vazut implementat in aproape toate care mergeau inainte de a fi "daramate" de lege. Cele care inca au ramas in picioare sunt putine si nu profita de adf.ly, desi ar fi trebuit sa o faca. BTW, in ultima luna si-au schimbat interfata si arata destul de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu