Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 decembrie 2012

Dupa lupte seculare

...care au durat o saptamana, a ajuns la mine antivirusul achizitionat pe puncte de la shopul Blogal Initiative.Urgent Curier e orice, dar nu urgent. A trebuit sa las de 3 ori mesaje la ei pe site ca sa ajunga, dupa o saptamana, un colet langa Bucuresti. Acum antivirusul, Kaspersky Internet Security 2013, trebuia sa fie un cadou de Craciun pentru cumnatul meu. Am deschis cutia, care este destul de mare, iar inauntru era un cd, pe care puteti sa il vedeti in poza. Eu am mai cumparat cd-uri cu antivirus de la Kaspersky si, de fiecare data, pe cd era trecut un serial. Pe acesta, precum vedeti, nu este trecut nimic. Ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca este, de fapt, un cd demo. Astept pe cei de la Blogal Initiative sa lamureasca problema. Intre timp am activat trial licence, asta inseamna ca au 30 de zile sa o rezolve.

LE: s-a rezolvat printr-un mail de la Blogal Initiative cu serialul. Multumesc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu