Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 octombrie 2012

Despre Zonga din nou

Despre Zonga am mai scris aici si aici, este cel mai nou si usor mod de a asculta muzica pe calculator, mobil sau tableta. Prin Zonga asculti muzica direct de pe Internet, iti creezi playlist-uri si salvezi melodii in lista ta de favorite, iar Zonga iti sincronizează automat toata muzica si listele de preferinte intre toate dispozitivele tale.
Recent contul meu a fost facut premium timp de o luna, deci puteti beneficia de promotii din partea lor din cand in cand. Acest lucru a insemnat ca, timp de o luna pot sa ascult gratuit playlistul meu pe telefon. Am incercat de pe conexiune de internet mobila si, spre surprinderea mea, traficul nu a fost mare, lista s-a descarcat in telefon, apoi am putut asculta muzica fara a face trafic aproape deloc.
Mai mult, recent s-a anuntat pe twitter ca de azi, Vodafone detine 15% din Zonga. Abonatii Vodafone au acces gratuit pentru 3 luni pe Zonga.Apoi au de ales intre doua optiuni: 1.99 euro sau 2.99 euro. Pentru activare, poți trimite de pe Vodafone prin SMS la 966:
  • ZONGA - activezi opțiunea Zonga Vodafone nelimitat pentru acces nelimitat pe computer şi pe mobil(2.99Euro)
  • ZONGA2 - activezi opțiunea Zonga Vodafone pentru acces nelimitat pe computer și 5 ore/lună pe mobil(1.99euro)
  • INFO - primești informații despre activarea/ suspendarea Zonga
  • STOP - poți suspenda contul de Zonga, apoi îl poți reactiva oricând cu PLAY
  • PLAY - poți reactiva contul tău de Zonga
  • RESET - primești o nouă parolă prin SMS
Cei care nu sunt abonati Vodafone au mai mult de plata pentru acces nelimitat: 3.99 euro.
Pentru doritori, inca mai am o invitatie de dat - daca lasati un comentariu cu o cerere insotita de adresa de mail valida, va pot ajuta.


Poza via arhi twitter

7 comentarii:

  1. Eu folosesc DEEZER de cateva luni, mi-ar placea sa incerc si Zonga. Adresa mea de mail este: virtualdragonfly@yahoo.com.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apare ca esti deja inregistrat, foloseste butonul cu "am uitat parola" si introdu adresa ta de mail.

      Ștergere
  2. Chiar as vrea sa vad cum se misca Zonga, aplicatia pentru iphone se prezinta foarte bine, din cate vad au o biblioteca precum spun: mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. OK, cont recuperat, uitasem ca mi-am facut acum mult timp. Intelesesem insa, sper sa nu ma insel, ca oferiti un cod promotional(Zonga nu ofera posibilitatea sa testezi varianta premium, ceea ce m-ar fi interesat, o anumia perioada, precum a facut DEEZER de exemplu). Adresa mea de mail, in azul in care oferiti aceast cod promitional pentru varianta premium, este: virtualdragonfly@yahoo.com. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si care e diferenta intre o invitatie primita din partea blogului tau sau a intra pe siteul lor si a face direct cont acolo...? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana azi nu puteai sa faci cont fara invitatie. Poate ca este o diferenta...nu stiu :)

      Ștergere