Faceți căutări pe acest blog

duminică, 30 septembrie 2012

Daca prostia ar durea...

Buna am facut sex cu prietenul meu si nu s-a terminat in mine.S-a sters si dupa cateva minute am facut iar fara prezervativ si nu mi-o venit menstruatia la data in care venea mi-a intarziat o saptamana....Si inca nu o venit... Oare as putea sa fiu insarcinata?

Raspunsuri :
-  Nu daca nu a last in tine nu poti fi insalcinata
-  E riscant asa. Degeaba s-a sters numai. Pot ramane urme de sperma. Cel mai sigur e sa faci un test de sarcina..chiar doua!


am o mica ..problema sper ca voi o sa ma puteti ajuta. cand fac sex cu prietenul meu, eu nu gem deloc. si as vrea sa gem si eu, dar pur si simplu nu-mi vine s-o fac, pentru ca mi-e frica ca o sa ma fac de rusine.:d ma simt foarte foarte bine in timp ce fac sex cu el, ma excita foarte tare, dar nu gem. ce sa fac sa gem si eu si sa nu mai am acea teama ca ma fac de rusine?

 Raspunsuri :
-  Zbiara si tu la el acolo, da nu asa urat ca se sperie thinking Din moment ce amn2 va simtiti bine la ce mai e nevoie si sa gemi? mai misto e asa, mai silentios :->
 - La femei e mai complicat decal la barbati. orgasmul nu se formeaza la fel. barbati il au instinctiv dar femeile il stapanesc doar cu esxperienta indelungata deci mai asteapta putin


Vi s-a intamplat sa se rupa/sparga prezervativul in timpul actului sexual?
Care a fost prima reactie?

Raspunsuri :
- Salut,prezervativul se rupe in cele mai rare cazuri in orice caz daca ti se rupe ce`i observa imediat.
- Mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori si prima reactie a mea a fost ceva de genu....am pus-o rau de tot! dar nu am avut nici o problemawinking bafta


Am si eu o intrebare. Vreau seriozitate. Deci am facut dragoste cu prietena mea. Si am bagat o singura data fara prezervativ. Am observat dupa o chestie alba dar care stiu ca in general e cand se excita pentru ca nu m-am terminat. Se poate sa ramana insarcinata? A si era la mine dupa preput ceva de gen cum ramane la sapun uscat dupa ce te speli.

 Raspunsuri :
-  Da e vorba despre despre acel lichid seminal despre care s-ar spune ca ar contine ceva spermatozoizi, dar nu se ramane asa usor gravida! Trebuie saaiba loc actu in sine si sa termini in ea.Din punctul meu de vedere nu ai de ce sa-ti faci griji! Bafta.

Ei sunt viitorul tarii, cei ce imi vor asigura pensia, cei ce vor vota conducerea tarii si care poate vor fi la conducere. Trist, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu