Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 iulie 2012

De weekend si nu numai

Buunnnn, lasand la o parte faptul ca am fost foarte aproape sa castig o alta tableta E-boda la radio Gorila ( acum sa nu intelegeti gresit, dar tableta E-boda pe care o am deja nu e castigata, e platita din banii mei ), se pare ca cei de la Zorile se misca cu tricourile. Da, am castigat un tricou, acum tineti pumnii sa nu fie prea mare ( am comandat XXL, dar am o mica indoiala ca ar fi trebuit sa zic XL ). Revin un pic mai tarziu cand il primesc cu poze si pareri ( sper eu de bine ). Altfel ma pregatesc de mare (Mangalia here I come), deoarece saptamana viitoare intru in concediu. Afara sunt 36-38 de grade, nu se anunta ploi, apa marii va fi calda, numai de bine. Vorbind de E-boda, au mai scos o tableta de curand cu specificatii aproape identice cu E1, dar la un pret mult mai mic. Pe site la ei se poate comanda la 399 ron in loc de 449, dar e o oferta limitata la primele 100 de bucati. Avand in vedere ca are ecran capacitiv si vine deja cu Android 4.0, la banii astia e un best-buy. Sper ca suportul pentru E1 sa nu fie abandonat totusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu