Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 aprilie 2012

Bine ati venit in Romania

Azi ma duceam, ca tot familistul, spre scoala cu fiica mea si m-am urcat in 226. Care 226 a avut un accident usor in intersectie si binenteles ca soferul n-a binevoit sa ne anunte pe noi, calatorii care ii umpleam autobuzul pana la refuz, ca trebuie sa stationeze in statie pentru a completa hartiile cu soferul ( de fapt soferita ) cu care a avut incidentul. Doar noi eram niste vite nu oameni care se grabeau.
Asa ca, indata ce mi-am dat seama de situatie, am coborat si m-am urcat in autobuzul din spatele lui. In acelasi autobuz s-au urcat si jumatate din colegii mei de suferinta din primul autobuz.In consecinta, atunci cand am vrut sa cobor si am cerut voie respectuos sa o fac, m-am lovit de "bunavointa" oamenilor: "cine coboara?".
Ei bine, promitem sa facem o lista si sa o prezentam cu 2 statii inainte de coborare spre aprobare babelor curioase si nesimtite.
Post creat pentru a aduce amimte celor care au plecat din tara, de ce au plecat si faptul ca nu s-a schimbat mai nimic pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu