Faceți căutări pe acest blog

marți, 13 martie 2012

Recomand gamepadul Serioux Phantom 2400

Acum ceva timp am cumparat un gamepad Serioux Phantom 2400 pe care nu am dat multi bani, insa pot spune ca se poate "bate" cu marcile de renume la calitate si precizie. L-am cumparat pentru a termina un joc (Shank) pentru ca acesta recomanda un controler, iar pe tastatura controlul mi s-a parut cam dificil. As putea spune ca am salvat tastatura de la un sfarsit prematur pentru ca mai avea putin si se strica daca continuam sa apas tastele asa cum o cerea jocul mai sus amintit.

 
Gamepadul are 12 butoane configurabile, vibratii, un fir de aproximati 1.8 metrii lungime si in capat o mufa USB.Unul din butoane are rolul de permutare intre modul analog si digital, iar in spate are un led. Pentru o functionare optima si pentru ca jocurile sa va recunoasca toate butoanele si vibratiile recomand ca ledul sa fie rosu inainte sa intrati in joc. Vine cu un cd cu driveri pe care altfel pe situl Serioux nu il mai puteti descarca pentru ca da eroare ( si ma intreb de ce nu este remediata acesta eroare ). Pentru a va ajuta in acest sens aveti o noua locatie de descarcare aici.Functioneaza foarte bine pe sistemul de operare Windows 7 x64, iar softul permite atat calibrarea  axelor joysticurilor cat si a puterii vibratiilor.
Concluzia este: daca nu vreti sa investiti multi bani intr-un gamepad, alegeti-l pe acesta, chiar merita avand in vedere raportul pret/performanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu